Πολιτική Επιστροφών

Επιστροφή χρημάτων

Σε κάθε αγορά, θεωρούμε υποχρέωσή μας να προστατεύουμε τόσο τον αγοραστή, ώστε να βελτιώσουμε την εμπειρία της αγοραπωλησίας και να εξαλείψουμε την αβεβαιότητα και τα πιθανόν λάθη. Επομένως, οφείλουμε να διασαφηνίσουμε ποιες είναι οι προϋποθέσεις επιστροφής και ποιες όχι. Η διαδικασία πρέπει να είναι δίκαιη και διαφανής προς όλα τα μέρη, για να αποφευχθούν τυχόν παρεξηγήσεις. Διευκρινίζεται πως τους όρους της Πολιτικής Επιστροφών αποδέχονται οι αγοραστές εφόσον προβαίνουν σε χρήση των υπηρεσιών της ιστοσελίδας www.aromanet.gr.

Εάν αλλάξατε γνώμη μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ. 10 του Ν.2251/94. Το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί ή να έχει ανοιχθεί. Για να επιστρέψετε οποιοδήποτε εμπόρευμα, πηγαίνετε απλά στο «Ο Λογαριασμός Μου», κατόπιν στο Ιστορικό Παραγγελιών και χρησιμοποιείτε τη φόρμα επιστροφής για να λάβετε απλές οδηγίες επιστροφής. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών μας, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (info@aromanet.gr) ή μέσω τηλεφώνου (211 40 60 539).

Το προς επιστροφή προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται με όλα τα σχετικά έγγραφα της συναλλαγής (την απόδειξη, τιμολόγιο κλπ). Μόλις λάβουμε την επιστροφή σας στο κέντρο επεξεργασίας μας, θα λάβετε την επιστροφή χρημάτων μαζί με ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα επιβεβαιώνει την παραλαβή. 

Εάν ο λόγος επιστροφής του προϊόντος οφείλεται σε δικό μας λάθος, αναλαμβάνουμε τα μεταφορικά έξοδα για την επιστροφή του και σας επιστρέφουμε το συνολικό ποσό της παραγγελίας σας.
Σε κάθε άλλη περίπτωση αναλαμβάνετε με δικά σας έξοδα να το αποστείλετε με τον τρόπο με τον οποίο το παραλάβατε και σε ασφαλή συσκευασία ώστε να αποφευχθούν φθορές κατά την μεταφορά.
Στην περίπτωση αυτή τα χρήματα που σας επιστρέφονται είναι η συνολική αξία της παραγγελίας που έχετε επιστρέψει μείον την αξία των μεταφορικών που είχατε καταβάλει για την αποστολή τους από το κατάστημα μας στον χώρο σας.

Δεν  γίνονται δεκτές επιστροφές προϊόντων με την αιτιολογία ότι το άρωμα δεν είναι γνήσιο καθώς όλα μας τα προϊόντα είναι 100% γνήσια και συνοδεύονται από νόμιμα φορολογικά παραστατικά όπου αναφέρεται η πλήρης ονομασία του προϊόντος που παραλάβατε κάτι  που αποτελεί εγγύησή πως όντως παραλάβατε αυτό το προϊόν και όχι κάποιο άλλο "άρωμα τύπου".

Όλα μας τα προϊόντα που διανέμουμε στην Ελληνική αγορά απο το 2013 έχουν αναγραφόμενο κωδικό παραγωγής από τον οποίο μπορείτε να ελέγξετε την ημερομηνία παραγωγής του προϊόντος μέσα από παγκόσμια sites καθώς φυσικά και το αντίστοιχο barcode σύμφωνα με το οποίο μπορείτε με μια απλή αναζήτηση στο internet   να βρείτε όλες τις πληροφορίες που το αφορούν. (όπως π.χ τον οίκο που το κατασκευάζει, τα τηλέφωνα τους κ.τ.λ)

Ακύρωση Παραγγελίας

Ο πελάτης μπορεί να ακυρώσει άμεσα οποιαδήποτε παραγγελία της οποίας τα προϊόντα είναι σε κατάσταση συλλογής και για την οποία δεν έχουν αρχίσει οι διαδικασίες αποστολής και έκδοσης παραστατικών. Η ακύρωση γίνεται με ανάλογο αίτημα του πελάτη μέσω email, fax ή τηλεφωνικής επικοινωνίας

Σε προϊόντα niche (Creed κ.τ.λ) και κρέμες περιποίησης τα οποία είναι διαθέσιμα κατόπιν εισαγωγής και μόνο γι αυτά (δηλαδή παραγγέλνονται για τον κάθε πελάτη ξεχωριστά μετά από παραγγελία του και δεν υπάρχουν σε stock στο κατάστημα) το κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα σε περιπτώσεις πελατών με διαδοχικές ακυρώσεις παραγγελιών οι οποίες έχουν αποσταλεί αλλά ο πελάτης επιστρέφει τελικά την παραγγελία χωρίς υπαιτιότητα του καταστήματος, να κρατήσει το 20% της συνολικής αξίας της παραγγελίας ή την προκαταβολή που του ζητήθηκε αν πρόκειται για παραγγελία με αντικαταβολή.